Condiții de returnare

De știut înainte de a returna un produs:

Satisfacția clienților este foarte importantă pentru noi, de aceea, puteți restitui unul sau mai multe produse dintre cele cumpărate de pe turcare.ro în termen de 14 zile din momentul în care ați primit coletul, indiferent de motivul pentru care vă decideți să faceți acest lucru. Va trebui să aveți în vedere următoarele:

 • Modalitatea de a ne informa cu privire la returul sau schimbul unui produs este prin e-mail, la adresa  info@turcare.ro. Acest e-mail este urmărit de persoanele care se ocupă de procesarea schimbului sau returului de produse. Informarea telefonică va întârzia sau îngreuna procesarea cererii dvs.


• Vă recomandăm ca, după primirea produselor, înainte de a le folosi, să le verificați astfel încât ele să corespundă cerințelor dvs. Puteți returna sau schimba doar produsele care nu au fost utilizate.


• Pentru a putea beneficia de returnarea integrală a prețului plătit, trebuie să ne restituiți produsul cu toate componentele lui, fotografie de prezentare, ambalaj etc. În cazul în care nu ne sunt returnate toate componentele produsului sau acestea au fost deteriorate, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată proportional cu valoarea cu care a fost diminuată valoarea de vânzare a produsului respectiv.


• Transportul pentru returul produselor este suportat de către cel care returnează produsul. Puteți alege în acest sens orice firmă de curierat care livreaza direct la adresa noastra, nu însă și Poșta Română. Turcare.ro nu va recepționa, ci va refuza primirea coletelor reprezentând retururi trimise pentru care plata transportului este trecută la destinatar. În această situație coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors;


• Produsul returnat trebuie să conțină toate piesele cu care a ajuns la tine (ambalaj, fotografie etc.) În cazul în care se constată ulterior recepționării coletului că o parte din acestea lipsesc vă vom informa despre acest lucru și ne rezervăm dreptul de a vă restitui o sumă de bani mai mica decât cea plătită de dvs. urmând ca diminuarea să fie proporțională cu scăderea valorii de vânzare a produsului restituit.


• În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit, iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse, nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.

Dorești să returnezi un produs? Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

Dacă dorești rambursarea banilor:

1. Informează-ne prin e-mail la info@turcare.ro cu privire la decizia de a restitui un produs; Asigură-te că ai trecut corect numele pe care a fost făcută comanda, numărul comenzii, numărul facturii sau orice altă data care să ne ajute să identificăm corect comanda.

2. Asigură-te că ai trecut în e-mail contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii. Contul trebuie neapărat să fie deschis la o bancă din România.


3. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul original al produsului, care să îl protejeze pe parcursul drumului. Nu vom accepta primirea unor produse la care etichetele pentru transport au fost lipite pe ambalajul original al produsului iar în cazul în care se constată ulterior acest lucru, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată cu valoarea cu care a fost micșorată valoarea produsului.


4. În cazul produselor cu mai multe piese, din care una cu defect, vor fi schimbate piesele cu defect și nu întreg produsul.


5. Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul. Poți alege orice curier dorești.

Atentie! Nu este nevoie să aștepți confirmare. Odată ce ai trimis e-mailul, poți trimite coletul către noi prin firma de curier aleasă.

Adresa la care trebuie trimis coletul  este: Bulevardul Decebal, Nr 1, Bloc H2, Scara 5, Ap 123 Telefon: +40 738 975 745

6. După ce primim coletul, îți vom returna banii în cont. De regulă, restituim suma de bani în termen de 3-4 zile lucrătoare, însă în perioadele aglomerate, acest termen poate ajunge până la 14 zile lucrătoare.

Fotografii de prezentare ale produselor

Fotografiile produselor de pe Turcare.ro sunt prelucrate digital și sunt cu titlul de prezentare. Din cauza setărilor monitorului sau a dispozitivului pe care vizualizați site-ul, pot apărea mici diferențe de nuante. De exemplu, pe telefon o nuanță de gri ar putea fi vazută ca mov, iar pe monitorul calculatorului, invers.

Cazuri în care returnarea produselor nu se aplică

Clientul Turcare.ro nu va putea să returneze produsele achiziționate și/ sau nu va pretinde orice alte daune/ interese/ despăgubiri, în următoarele situații:

  • În cazul produselor conforme care necesită asamblare, iar Clientul a desigilat produsul/ produsele respective și a început procesul de asamblare.

  • Potrivit OUG 34/ 2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere în termen de 14 zile este prevăzut pentru consumator - persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, nu și persoanelor juridice.